យុវតី​​វ័យ​ ១៥​ឆ្នាំ​​​ស្រស់​ស្អាត​ម្នាក់​ ​​បើក​​សេវាកម្ម​មើល​ថែ​ក្មេងរក​ចំណូល​បាន​គ្រាក់​ៗ​

3/04/2015 0 Comments A+ a-

យុវតី​ Noa Mintz ស្ថាបនិក​ក្រុមហ៊ុន​ Nannies by Noa ​ប្រភព៖​ entrepreneur
មាន​វ័យ​​ត្រឹម​តែ​​ ១៥​ឆ្នាំ​​យុវតី​ Noa Mintz ​កំពុង​ដឹក​នាំ​ក្រុមហ៊ុន​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​មើល​ថែ​ក្មេង​ ​ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​​គួរ​កត់​សម្គាល់។​ អាជីវកម្ម​នេះ​ បាន​បង្កើត​​ឡើង​តាំង​ពី​នាង​មាន​អាយុ​ ១២​ឆ្នាំ​មក​ម្ល៉េះ​ ​ដោយ​មាន​​ការ​ជ្រួយ​ជ្រោមជ្រែង​ពី​ឪពុក​ម្ដាយ​របស់​​នាង​ផ្ទាល់​។

​​​ពេល​មាន​វិស្សមកាល​រដូវ​ក្ដៅ​​ ​​កាល​ពី​វ័យ​ ១២​នាង​ ​Noa Mintz ​ ​បាន​សម្រេច​​ចិត្ត​បង្កើត​​​ក្រុមហ៊ុន​​​ Nannies by Noa ​ដើម្បី​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​មើល​ថែ​កុមារ​ចំពោះ​គ្រួសារ​​ដែល​​ជាប់​រវល់​នឹង​​ការងារ​ខ្លាំង​គ្មាន​ពេល​មើល​ថែ​កូន​តូច​ៗ។ ​

ក្នុង​បទ​សម្ភាសន៍​​​ជា​មួយ​ New York Post ​​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន​ នាង​បាន​បង្ហើប​ថា​ ​នាង​គួរ​ជួល​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ម្នាក់ ​​ដើម្បី​​មើល​ការ​ខុស​ត្រូវ​​ក្រុមហ៊ុន​របស់​នាង​​ ​ដោយ​សារ​តែ​នាង​រវល់​ មិន​អាច​គ្រប់គ្រង​ការងារ​អស់។ ​​​​​កាល​ពី​ពេល​កន្លង​មក​ថ្មី​ៗ​នេះ​ Noa Mintz ​ បាន​ជួល​​អ្នក​ជំនាញ​ផ្នែក​ការងារ​សង្គម​ម្នាក់​ឈ្មោះ​ Allison Jonhson ឱ្យ​កាន់​ការងារ​មើល​ការ​ខុស​ត្រូវ​លើ​​ក្រុមហ៊ុន​នាង។  ​

​បច្ចុប្បន្ន​​ ​ក្រុម​ហ៊ុន​របស់​នាង​​ ​បាន​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​ដល់​អតិថិជន​ប្រមាណ​ ១៩០​នាក់​នៅ​ក្នុង​តំបន់​​ត្រីកោណ​​ (រដ្ឋ​បី​ជាប់​​ព្រំប្រទល់​គ្នា)​ ដែល​ផ្ដល់​ទាំង​សេវា​មើល​ថែ​ក្មេង​ និង​​សេវា​កម្ម​ម៉ែ​ដោះ​ពេញ​​ម៉ោង​​ (full-time nannies)។ ​បច្ចុប្បន្ន​យុវតី​រូប​នេះ​ ​កំពុង​តែ​ពង្រីក​ម៉ាក​របស់​ខ្លួន​បន្ថែម​ទៀត​ ​ដោយ​បាន​ចាប់​ដៃ​គូ​ជា​មួយ​ក្រុមហ៊ុន​​ Ivy Key។ ​
​​​​
​យុវតី​ Noa Mintz  ​ជា​​ក្មេង​ស្រី​​មាន​ទម្លាប់​ខុស​ពី​ក្មេង​ស្រី​ៗ​​មួយ​ចំនួន​ទៀត​​ ព្រោះ​ថា​កាល​ពី​​ជាង​ ២​ឆ្នាំ​មុន​​ មិត្ត​រួម​ថ្នាក់​ទី​៦​ ​របស់​នាង​​តែង​តែ​ឆាត​លេង​ជា​មួយ​គ្នា​ ឬ​មើល​យន្ត​ចេញ​ថ្មី​​​​ៗ​ជា​មួយ​គ្នា​​ជា​ដើម​ ប៉ុន្តែ​ Noa Mintz ​វិញ​បាន​ចំណាយ​ពេល​ពាក់​កណ្ដាល​វិស្សមកាល​ទី​មួយ​​ទៅ​ធ្វើ​ការងារ​ឱ្យ​​អង្គការ​មិន​ស្វែង​រក​ប្រាក់​ចំណេញ​ ​និង​​​ពាក់​កណ្ដាល​វិស្សមកាល​ទៀត​​ចំណាយ​ពេល​​ប្រមូល​គំនិត​ និង​បើក​ក្រុមហ៊ុន​ភ្នាក់ងារ​​មើល​ថែ​ក្មេង​របស់​នាង។

​ការ​បង្កើត​ក្រុមហ៊ុន​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​នេះ​ត្រូវ​បាន​ធ្វើ​​​ឡើង​ ​បន្ទាប់​ពី​នាង​​ចង់​មាន​គំនិត​ជួយ​សម្រួល​ដល់​ការ​មើល​ថែ​ក្មេង​​​នៅ​ក្នុង​គ្រួសារ​នាង​ផ្ទាល់។ ​​នៅ​ពេល​ដែល​នាង​បង្កើត​ក្រុមហ៊ុន​ដំបូង​ ​នាង​បាន​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​ឱ្យ​គ្រួសារ​នាង​ផ្ទាល់​ និង​​​មិត្តភ័ក្ដិ​​របស់​​​​ឪពុក​ម្ដាយ​នាង។

​សេវាកម្ម​របស់​ក្រុមហ៊ុន​​​យុវតី​​ម្នាក់​នេះ​​​បាន​រីក​សាយភាយ​បន្តិច​ម្ដង​ៗ​ដោយ​សារ​តែ​ការ​និយាយ​ត​ៗ​គ្នា​ (word of mouth)។ ​ពី​ក្រុមហ៊ុន​តូច​មួយ​​​ បាន​ក្លាយ​ទៅ​ជា​សហគ្រាស​ពេញ​​សិទ្ធិ​ ដែល​បច្ចុប្បន្ន​បាន​ផ្ដល់​​​សេវាកម្ម​ម៉ែ​ដោះ​ ២៥​ និង​មើល​ថែ​​ក្មេង​ៗ​ ៥០​នាក់។

​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​បាន​​​​គិត​ថ្លៃ​សេវាកម្ម​ប្រមាណ​ ១៥% ​នៃ​​ប្រាក់​បៀវត្សរ៍​ដុល​​របស់​​មេដោះ​ (nanny’s initial gross salary) ចន្លោះ​ពី​ ៥០ ០០០​ម៉ឺន​ ទៅ​ ៨០ ០០០​ម៉ឺន​ដុល្លារ៕ ​​​​