ត្រឹម​ជាង​១​នាទី​​នេះ​ឱ្យ​ចប់​​​ ​ ​អ្នក​នឹង​​​ដឹង​ថា ឪពុក​ម្ដាយ​​ប្រឹង​ប្រែង​រក​លុយ​ចិញ្ចឹម​កូន​​គឺ​មិន​ទាន់​គ្រប់គ្រាន់​ទេ​​ ​

2/22/2015 0 Comments A+ a-

ស្ពត​ឃោសនា​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ធានារ៉ាប់រង​ Dial Directប្រភព៖​ YouTube
ជា​ស្ពត​ឃោសនា​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ធានារ៉ាប់រង​ Dial Direct ដែល​ផលិត​ឡើង​​ដើម្បី​ជា​កញ្ចក់​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​សម្រាប់​លោក​ឪពុក​អ្នក​ម្ដាយ​​សម័យ​ថ្មី​ដែល​បាន​ប្រើប្រាស់​ពេលវេលា​ទាំងអស់​ទៅ​ធ្វើ​​ភារកិច្ច​ផ្សេងៗ​ ប៉ុន្តែ​បែរ​ជា​ភ្លេច​ថា​ កូន​ដែល​ស្ថិត​ក្នុង​វ័យ​កុមារ​ឬ​វ័យ​កំពុង​ចម្រើន​លូតលាស់​ត្រូវ​ការ​សេចក្ដី​ស្រលាញ់​ពី​ឪពុកម្ដាយ​ខ្លាំង​​ជាង​លុយ​កាក់​ដែល​បាន​ផ្ដល់​ឱ្យ​កូន​​ទៅ​ទៀត​។

វីដេអូ​នេះ​មាន​គតិ​អប់រំ​ចំពោះ​ឪពុកម្ដាយ​ទាំងឡាយ​ថា​ការ​ដែល​អ្នក​មិន​បាន​ចំណាយពេលវេលា​ខ្លះ​ដែល​មាន​ឱ្យ​ទៅ​កូន​តូចៗ​ប្រុស​ស្រី​របស់​អ្នក​ ​និង​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​​​​ក្មេងៗ​ទាំង​នោះ​មាន​របួស​ក្នុង​ចិត្ត។

​ស្ពត​ឃោសនា​ដែល​មាន​ឈ្មោះ​ហៅ​ថា​សៀវភៅ​កំណត់ត្រា​​​ (Notebook) នេះ​​​​ជួយ​ឱ្យ​ឪពុកម្ដាយ​ដែល​គិត​ថា​ការ​ខិតខំ​ប្រឹងប្រែង​ធ្វើការងារ​រក​ប្រាក់​ដើម្បី​ឱ្យ​កូន​ទៅ​រៀន​​គឺ​ជា​ការ​ស្រលាញ់​កូន​​នោះ​ ​បាន​ដឹង​ថា​ ​ ​​លុយ​ដែល​អ្នក​រក​បាន​មក​ប្រហែល​ជា​មិន​ស្មើ​នឹង​​ការ​​ចំណាយ​ពេល​វេលា​បន្តិច​​បន្តួច​សាកសួរ​ឬ​និយាយ​លេង​ជាមួយ​កូន​ៗ​នោះ​ទេ​។

ស្ពត​ Notebook នេះ​ត្រូវ​បាន​ក្រុមហ៊ុន​ Dial Direct បង្ហោះ​លើ​គេហទំព័រ​ចែកចាយ​វីដេអូ​ធំជាង​គេ​ Youtube កាល​ពី​ថ្ងៃ​ទី​១១ ​ខែ​កុម្ភៈ​ ឆ្នាំ​ ២០១៥ ហើយ​គិត​​មក​ទល់​នឹង​ពេល​នេះ​មាន​ចំនួន​អ្នក​ចូលរួម​ទស្សនា​បាន​ចំនួន​ ៨៣០​ ៥២៤ ដង​ហើយ​៕​


ប្រែ​សម្រួល​៖ ​សុខា នីកា