៥ ចំណុចធ្វើ​ឲ្យ​ទំនាក់ទំនង​រវាង​ក្រុមហ៊ុន​ និង ​បុគ្គលិក​​កាន់តែ​ស្អិតល្មួត

1/30/2015 0 Comments A+ a-

រូបតំណាង​ប្រភព៖​ chang4usa
តើ​​អ្នក​គ្រប់គ្រង​ដែល​ឆ្លាតវៃ ឬ ប្រាក់​ខែ​ខ្ពស់​អាច​​ជួយ​បង្កើន​ទំនាក់ទំនង​ល្អ​រវាង​​ក្រុមហ៊ុន និង បុគ្គលិក​​ដែរ​ឬទេ? ចម្លើយ​នោះ​វា​មិន​ត្រឹមត្រូវ​ទាំង​ស្រុង​នោះ​ឡើយ ព្រោះ​ថា​បុគ្គលិក​ម្នាក់​អាច​មាន​តម្រូវ​ការ​រៀងៗ​ខ្លួន​ស្រប​តាម​ស្ថានភាព​ជាក់ស្តែង។ ខាងក្រោម​នេះ គឺ​ជា​គន្លឹះ​ចំនួន ៥ អាច​ជួយ​​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​នេះ​បាន។​

១) ជួប​ប្រជុំ​ជា​រៀង​រាល់​សបា្តហ៍​
ការ​ទំនាក់ទំនង​ជា​ប្រចាំ​រវាង​​ក្រុមហ៊ុន អ្នក​គ្រប់គ្រង និង ​​បុគ្គលិក បុគ្គលិក និង បុគ្គលិក ពិត​ជា​មាន​សារសំខាន់​សម្រាប់​ការងារ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ។ ម្ល៉ោះហើយ​ការ​ជួប​ប្រជុំ​​ការងារ​ម្តង​​ក្នុង​មួយ​សបា្តហ៍ គឺ​ជា​រឿង​ល្អ​នៅ​ទី​នេះ ដើម្បី​ដឹង​ពី​​ស្ថានភាព​ទូទៅ​នៃ​ការងារ​ បញ្ហា​ផ្សេងៗ ហើយ​នេះ​ជា​ការ​ផ្តល់​ឱកាស​​មួយ​ឲ្យ​ក្រុម​ការងារ​គ្រប់រូប​​មិន​ថា ថ្នាក់​លើ​ឬ ថ្នាក់​ក្រោម​នោះ​ទេ អាច​​លើក​សំណើ ឬ សំនួរ​ជា​មតិ​​របស់​ពួកគេ​បាន​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក។

២) ឧស្សាហ៍​ផ្ញើ​អ៊ីមែល​​ក្រើន​រំលឹក ឬ លើកទឹកចិត្ត​ជា​ដើម​​
ក្នុង​នាម​ជា​អ្នក​​គ្រប់គ្រង​ក្រុមហ៊ុន​​ បើ​មិន​មាន​ការងារ​ណា​ចាំបាច់​ណាស់​ទេ យ៉ាងហោចណាស់​គួរ​ផ្ញើ​អ៊ីមែល​ទៅ​បុគ្គលិក​គ្រប់រូប​​ម្តង​ដែរ​ក្នុង​មួយ​សបា្តហ៍។ សារ​នោះ​គួរ​តែ​ជា​​សារ​ក្នុង​ដែល​បង្កប់​ទៅ​ដោយ​ការ​ក្រើន​រំលឹក​ក្នុង​ន័យ​ជា​វិជ្ជមាន និង ការ​លើក​ចិត្ត​​ជា​ដើម។ នេះ​នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​មាន​អារម្មណ៍​កក់ក្តៅ និង ​មាន​អារម្មណ៍​ថា ខ្លួន​មិន​ត្រូវ​បាន​គេ​​មើល​រំលង ដែល​អាច​ជា​ផ្នែក​មួយ​ជួយ​បង្កើន​ទំនាក់ទំនង​នៅ​កន្លែង​ការងារ​។

៣) ជួប​​បុគ្គលិក​​​ម្នាក់​ម្តងៗ​ក្នុង​១ខែ
​ក្រៅ​ពី​​ការ​ប្រជុំ​ការងារ​ម្តង​ក្នុង​មួយ​សបា្តហ៍ អ្នក​គ្រប់គ្រង​នៅ​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​​គួរតែ​លៃលក​ពេលវេលា​ជួប​​បុគ្គលិក​ម្នាក់​ម្តងៗ​យ៉ាងហោចណាស់​ឲ្យ​បាន​ម្តង​ក្នុង​មួយ​ខែ។ ការ​ធ្វើ​បែប​​នេះ នឹង​ធ្វើ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​របស់​ខ្លួន​​យល់​ឃើញ​ថា អ្នក​គ្រប់គ្រង​​ពិត​ជា​មាន​ការ​យកចិត្ត​ទុកដាក់​ខ្ពស់​ និង យល់​ពី​អ្វី​ដែល​ជា​តម្រូវ​ការ​​ផ្ទាល់​ខ្លួន​របស់​បុគ្គលិក​ម្នាក់ៗ។ តែ​ត្រូវ​ប្រាកដ​ថា ការ​ជួបជុំ​នោះ​ត្រូវ​បញ្ចប់​ដោយ​ស្នាម​ញញឹម និង ភាព​រីករាយ​ទើប​ជា​ការ​ប្រសើរ។ ​​​

៤) អនុញ្ញាត​ឲ្យ​បុគ្គលិក​ជួប​ជាមួយ​អតិថិជន​សំខាន់​របស់​ខ្លួន
ក្នុង​នាម​ជា​​ប្រធាន​ក្រុមហ៊ុន​ក្តី ឬ អ្នក​គ្រប់គ្រង​ក្តី គួរតែ​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​បុគ្គលិក​របស់​ខ្លួន​បាន​ស្គាល់​អតិថិជន​សំខាន់​ណា​មួយ​​ជា​ដៃគូ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​។ នេះ​អាច​ធ្វើ​ឲ្យ​អតិថិជន​បាន​ស្គាល់​​ក្រុម​ការងារ ​ផង និង ​ជួយ​បង្កើន​ទំនុកចិត្ត​ទៅវិញ​ទៅ​មក​រវាង​​​ក្រុមហ៊ុន និង បុគ្គលិក​ផង។ រូបភាព​នេះ នឹង​ជួយ​ឲ្យ​បុគ្គលិក​មាន​ទំនុកចិត្ត​កើន​ឡើង និង បង្ហាញ​ភាព​ទទួល​ខុសត្រូវ​​លើ​ការងារ​របស់​ពួកគេ ដែល​​​ជា​ចំណែក​​នៃ​​ភាព​ជោគជ័យ​​ដ៏​ធំធេង​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ទាំងមូល។

៥) រៀបចំ​កម្មវិធី​ជួបជុំ​នៅ​ក្រៅ​ការងារ
ជា​ការពិត បុគ្គលិក​ម្នាក់ៗ​បាន​លះបង់​អស់កម្លាំង​កាយ​ចិត្ត​ជួយ​បំពេញ​ការងារ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន ហេតុដូច្នេះ​ការ​តបស្នង​​មក​វិញ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​គួរតែ​មាន​រង្វាន់​លើកទឹកចិត្ត​ផ្សេងៗ។ តែ​នេះ​មិន​ទាន់​គ្រប់គ្រាន់​នៅ​ឡើយ​ទេ ត្បិតអី​ការ​ជួបជុំ​ រៀបចំ​កម្មវិធី​សប្បាយៗ ដំណើរ​កម្សាន្ត​នានា​​​យ៉ាង​ហោចណាស់ក៏​ឲ្យ​បាន​ម្តង ឬ ២ ដង​ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំ នឹង​ជួយ​បង្កើន​ភាព​ស្និទ្ធស្នាល និង ទំនាក់ទំនង​ល្អ​​រវាង​ក្រុមហ៊ុន និង បុគ្គលិក។ ក្រៅ​ពី​នេះ ការ​​ជួយ​កិច្ចការ​សង្គម​រួម​គ្នា នៅ​ក្រៅ​កន្លែង​ការងារ ទាំង​នេះ​សុទ្ធតែ​​​​​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ការ​បង្កើន​ទំនាក់ទំនង​ល្អ​នៅ​ក្នុង​ក្រុមហ៊ុន​ហើយ៕

ប្រែសម្រួល៖ ខេវិន​
ប្រភព៖​ businessknowhow