Mark Zuckerberg៖ ទោះបីជាមានមនុស្សឆ្លាតអស្ចារ្យប៉ុណ្ណា ក៏មិនអាចបើកក្រុមហ៊ុនដោយម្នាក់ឯងបានដែរ
ស្ថាបនិកក្រុមហ៊ុន Facebook លោក Mark Zuckerberg បានមានប្រសាសន៍ថា ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដែលជាផ្នែកមួយនៃការចាប់ផ្តើមបង្កើតក្រុមហ៊ុនឡើង ជានិច្ចកាលនឹងលើកទឹកចិត្តឲ្យមនុស្សម្នាក់ៗជាពិសេសអ្នកជំនួញមានការខិតខំប្រឹងប្រែងដោយខ្លួនឯង។
នេះជាអាចជាហេតុផលមួយដែលគេបានចោទសួរទៅមហាសេដ្ឋីវ័យក្មេងម្នាក់នេះនៅក្នុងវេទិកាសាធារណមួយនៅក្នុងទីក្រុង Bogotá តើលោកអាចបង្កើតក្រុមហ៊ុន Facebook ដោយរបៀបណា?
ឆ្លើយតបទៅនឹងសំនួរនេះ លោក Mark បានសើច ហើយបានពន្យល់ថា គោលគំនិតសំខាន់សម្រាប់បង្កើតក្រុមហ៊ុនណាមួយវាមិនមែនជាអ្វីដែលអ្នកត្រូវគិតត្រឹមតែបច្ចុប្បន្នកាលរបស់អ្នកនោះទេ តែវាជាអ្វីដែលអ្នកត្រូវនិយាយ និង ត្រូវគិតពីអ្វីៗសព្វបែបយ៉ាងទាំងអស់សម្រាប់រយៈពេលដ៏យូរអង្វែងមួយ។
លោកបានបញ្ជាក់ដូច្នេះថា៖ « កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់មនុស្សម្នាក់មិនទាន់គ្រប់គ្រាន់នៅឡើយទេ។ ហេតុដូច្នេះ ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ជានិច្ចកាលបង្កលក្ខណៈងាយស្រួលក្នុងការចាប់ផ្តើមបង្កើតអាជីវកម្មឡើង ដែលប្រៀបដូចជាមានបុគ្គលពោរពេញដោយគំនិតដ៏ឆ្លាតវៃបំផុតមួយនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកដូច្នេះដែរ»។
យ៉ាងណាមិញ លោកបានក្រើនរំលឹកថា អ្នកត្រូវតែមានមនុស្សមួយក្រុមដ៏រឹងមាំដើម្បីធ្វើការអភិវឌ្ឍផ្នត់គំនិត (Adaptive Concept) អាជីវកម្មជាប្រចាំសម្រាប់អនាគតដ៏យូរអង្វែង ហើយក៏មិនចាំបាច់អ្វីត្រូវការមនុស្សពូកែផុតលេខមកដឹកនាំក្រុមហ៊ុនដែរ ពោលគឺអ្នកត្រូវការតែមនុស្សដែលមានមហិច្ឆតា ខ្ពស់ និង ចក្ខុវិស័យពិតប្រាកដក៏គ្រប់គ្រាន់ដែរ។
អ្វីដែលជាទស្សនចុងក្រោយរបស់លោកនោះគឺថា ការបើកអាជីវកម្មត្រូវដើរប្រកៀកស្មានឹងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ព្រោះបើអ្នកមានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយរឹងមាំហើយនោះ ការពង្រីកទីផ្សារអាជីវកម្មរបស់អ្នកក៏រឹងមាំដែរ៕
ប្រែសម្រួល៖ ខេវិន
នេះជាអាចជាហេតុផលមួយដែលគេបានចោទសួរទៅមហាសេដ្ឋីវ័យក្មេងម្នាក់នេះនៅក្នុងវេទិកាសាធារណមួយនៅក្នុងទីក្រុង Bogotá តើលោកអាចបង្កើតក្រុមហ៊ុន Facebook ដោយរបៀបណា?
ឆ្លើយតបទៅនឹងសំនួរនេះ លោក Mark បានសើច ហើយបានពន្យល់ថា គោលគំនិតសំខាន់សម្រាប់បង្កើតក្រុមហ៊ុនណាមួយវាមិនមែនជាអ្វីដែលអ្នកត្រូវគិតត្រឹមតែបច្ចុប្បន្នកាលរបស់អ្នកនោះទេ តែវាជាអ្វីដែលអ្នកត្រូវនិយាយ និង ត្រូវគិតពីអ្វីៗសព្វបែបយ៉ាងទាំងអស់សម្រាប់រយៈពេលដ៏យូរអង្វែងមួយ។
លោកបានបញ្ជាក់ដូច្នេះថា៖ « កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់មនុស្សម្នាក់មិនទាន់គ្រប់គ្រាន់នៅឡើយទេ។ ហេតុដូច្នេះ ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ជានិច្ចកាលបង្កលក្ខណៈងាយស្រួលក្នុងការចាប់ផ្តើមបង្កើតអាជីវកម្មឡើង ដែលប្រៀបដូចជាមានបុគ្គលពោរពេញដោយគំនិតដ៏ឆ្លាតវៃបំផុតមួយនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកដូច្នេះដែរ»។
យ៉ាងណាមិញ លោកបានក្រើនរំលឹកថា អ្នកត្រូវតែមានមនុស្សមួយក្រុមដ៏រឹងមាំដើម្បីធ្វើការអភិវឌ្ឍផ្នត់គំនិត (Adaptive Concept) អាជីវកម្មជាប្រចាំសម្រាប់អនាគតដ៏យូរអង្វែង ហើយក៏មិនចាំបាច់អ្វីត្រូវការមនុស្សពូកែផុតលេខមកដឹកនាំក្រុមហ៊ុនដែរ ពោលគឺអ្នកត្រូវការតែមនុស្សដែលមានមហិច្ឆតា ខ្ពស់ និង ចក្ខុវិស័យពិតប្រាកដក៏គ្រប់គ្រាន់ដែរ។
អ្វីដែលជាទស្សនចុងក្រោយរបស់លោកនោះគឺថា ការបើកអាជីវកម្មត្រូវដើរប្រកៀកស្មានឹងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ព្រោះបើអ្នកមានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយរឹងមាំហើយនោះ ការពង្រីកទីផ្សារអាជីវកម្មរបស់អ្នកក៏រឹងមាំដែរ៕
ប្រែសម្រួល៖ ខេវិន
ប្រភព៖ Businessinsider